joi, 6 mai 2021

 Cum te va ajuta în cazino faptul ca ții un jurnal al activității tale de parior

În cercurile de succes, s-a vorbit mult despre utilizarea unui jurnal pentru a vă atinge obiectivele. Majoritatea jucătorilor de jocuri nu se gândesc la jocurile lor de noroc în același mod în care predică guru-urile succesului despre atingerea obiectivelor, dar este ceva ce vă poate ajuta?


Procesul de jurnalizare este pur și simplu notarea lucrurilor, de obicei primul lucru dimineața. Acest lucru nu pare a fi de mare ajutor, dar mulți oameni de succes jură.


Iată o listă cu cinci moduri prin care folosirea unui jurnal vă poate ajuta să deveniți un jucător mai bun. Lucru pe care îl fac cei mai mulți jucători câștigători este să caute orice chestie mică ce îi poate ajuta. Deci, ce ați pierde încercând jurnalizarea?


Pune-ți gândurile pe hârtie


Majoritatea jucătorilor pe bani reali sunt deștepți. Ei găsesc o modalitate de a câștiga, în timp ce majoritatea celorlalți pierd, așa că, de obicei, pot procesa informațiile într-un anumit mod. Și mulți dintre ei fac totul în capul lor.


Dar există o modalitate mai bună de a îmbunătăți modul în care gândești despre jocuri de noroc cu online cazinouri din Finlanda și de a te îmbunătăți. Nu înțeleg exact de ce funcționează, dar știu din experiență că ajută.


Când scrieți lucruri importante, acesta are un mod de a cimenta informațiile în mintea voastră. Actul de a scrie este unul dintre cele mai bune moduri de a vă ajuta să vă amintiți.


Stabiliți o oră în fiecare zi pentru a scrie despre jocuri de noroc într-un jurnal. Mi se pare cel mai bine să o fac dimineața devreme înainte ca viața să înceapă să-ți arunce lucruri. Dar o poți folosi oricând funcționează cel mai bine pentru tine.


Nu vă stresați cu privire la ceea ce veți scrie. Scrie pur și simplu orice îți vine în minte. Mă ajută să privesc experiența jurnalistică ca pe o modalitate de a-mi goli mintea. Aștern pe hârtie tot ceea ce gândesc, așa că știu că mă pot întoarce și o pot revizui mai târziu.


Acest lucru elimină presiunea de a încerca să vă amintiți totul. Numai acest lucru este benefic pentru mine și pariez că va fi benefic și pentru tine.


De asemenea, nu trebuie să petreceți mult timp în jurnal în fiecare zi. Începeți cu 15 minute și vedeți cum merge. Unii oameni jurnalizează 15 minute în fiecare zi, iar alții fac 30 de minute sau mai mult.


Acesta este un instrument care vă ajută, astfel încât să aflați ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Chiar și doar cinci minute vă pot ajuta să vă curățați mintea și să vă îmbunătățiți rezultatele jocurilor de noroc.


Urmăriți cu precizie rezultatele cazinoului


Cel mai important lucru pe care îl poate face un jurnal către jucători este urmărirea rezultatelor dvs. Este dificil să-ți dai seama unde trebuie să lucrezi la îmbunătățire dacă nu știi cum te descurci.


Faceți o notă în jurnal înainte de a începe o sesiune de jocuri de noroc și apoi, de îndată ce ați terminat jocurile, scrieți cum ați făcut-o.


Dacă ai făcut greșeli de jocuri de noroc, trebuie să le notezi. Când vă examinați jurnalul mai târziu, puteți vedea dacă faceți în continuare aceleași greșeli sau dacă ați reușit să le corectați.


Trebuie să vă urmăriți rezultatele dacă doriți să vă îmbunătățiți jocurile de noroc, deci este posibil să utilizați un jurnal în loc să păstrați două sau mai multe documente.


Documentare istorică


Am menționat revizuirea jurnalului dvs. în ultima secțiune și acesta este un alt motiv pentru care jurnalizarea este importantă pentru jucătorii de pariuri. Ca o înregistrare istorică, jurnalul dvs. vă va ajuta atât timp cât îl folosiți.


După ce vă construiți obiceiul de a jurnaliza, luați ceva timp cel puțin o dată pe săptămână pentru a revizui intrările din jurnalul trecut.


Îmi place să citesc intrarea din jurnalul de dimineață mai târziu în cursul zilei pentru a vedea dacă aduce alte gânduri la suprafață. Dar încerc, de asemenea, să mă uit la câteva intrări de jurnal mai vechi, cel puțin o dată pe săptămână, pentru a vedea dacă este ceva important pe care l-am uitat.


Amintiți-vă că scopul utilizării unui jurnal este să vă ajute să deveniți un jucător mai bun. La fel ca jurnalul dvs., cariera în jocuri de noroc este o preocupare în creștere. Cu cât crești mai mult, cu atât sunt mai mari șansele de a deveni un jucător mai bun.


Identificați strategii de cazino care necesită îmbunătățiri

De cele mai multe ori trimit jocuri de noroc la masa de poker. Deoarece sunt atât de multe decizii diferite pe care trebuie să le luați atunci când jucați poker pe bani reali, rareori există o sesiune de joc în care eu nu am greșit.


Încerc să-mi amintesc fiecare greșeală pe care o fac și să o înregistrez în jurnalul meu. Dacă vreau să mă îmbunătățesc din greșelile mele, trebuie să-mi amintesc că le-am făcut. Acest lucru face din jurnalul meu un instrument valoros, deoarece îmi arată domeniile în care trebuie să fac îmbunătățiri.


Concluzie


Procesul simplu de a vă pune gândurile pe hârtie poate fi de mare ajutor nu uitați de jocul responsabil. Chiar dacă nu vedeți cum vă poate ajuta, ar trebui să încercați, sincer.


În special pentru jucători, utilizarea unui jurnal vă ajută să vă urmăriți rezultatele și să identificați zonele de jocuri de noroc care trebuie îmbunătățite. De asemenea, puteți găsi valoare folosind jurnalele dvs. ca document istoric. Uită-te înapoi la jurnalele din trecut pentru a vedea cât de departe ai ajuns în călătoria ta de jocuri de noroc.


Utilizarea unui jurnal vă poate ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți concentrarea. Când pierdeți concentrarea, este foarte probabil să pierdeți și jocul.


Niciun comentariu: